SVĚT REKLAMY Brno - prezentační veletrh firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie

10.09.2012 12:03

Na 7.ročník tohoto tradičního veletrhu v Kongresové hale brněnského Interhotelu Voroněž letos dodáváme nejen moderátora, ale také se zúčastňujeme jako vystavovatelé.

Více hledejte na www.omnis.cz

 

Doprovodný program veletrhu

SVĚT REKLAMY Brno - 25.9.2012

Interhotel Voroněž -  salonek 1. patro

 

1. blok  - REKLAMA S PŘIDANOU HODNOTOU

Vstup zdarma

-          Nízké rozpočty na reklamu s vysokou přidanou hodnotou kreativity.

-          Je možné v reklamní branži najít nové a neotřelé způsoby komunikace, které budou inovativní a zajímavé?

-          Hledáme nové komunikační kanály a nové způsoby šíření propagačního sdělení.

-          Nic není černobílé. Analog vs Digital.

 

10,00 - 10,10 hod

Úvod k tématu: Monika Hrubalová, Vyšší odborná škola publicistiky Praha, členka prezídia České marketingové společnosti

 

10,10 - 11,10 hod

PR jako součást marketingové komunikace

Kampaň Děkujeme, odcházíme - ukázala veřejnosti, co PR dokáže a jak může silně ovlivnit postoje společnosti. Jak tyto nástroje  mohou využít jako důležité součásti marketingových komunikací komerční zadavatelé?

Roman Šenkýř - senior consulant agentury Bílý Medvěd PR

 

11,15 - 11,55 hod

Crossmarketing aneb jak společnými náklady znásobit PR

Kreativita není o penězích - hledání nových cest

Michaela Zachová, CEO komunikační agentura EQUICom s.r.o.

Bc. Radka Sedláková, Creative Director EQUICom s.r.o.

 

12,00 - 12,30 hod

Komunikace prostřednictvím analogových médií (tradiční vs digitální)

Václav Loubek, šéfredaktor časopisu Sign, Vydavatelství Economia

Vstup na tento blok přednášek je zdarma. Rezervujte si, prosím místo e-mailem na fuglickova@omnis.cz nebo sms 776 711 499. Kapacita přednáškového sálu je omezena

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2. blok  - MARKETING NA INTERNETU A SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Účastnický poplatek 250,- Kč.

13,00 - 13,40 hod

Budoucnost vyhledávání na internetu aneb jak uživatelé ovlivňují internetový marketing

Současnost přirozeného vyhledávání - proč je a bude důležité.

Od SEO (Search Engine Optimization) k WPO (Web Presence Optimization).

Význam optimalizovaného obsahu.

Milan Drbohlav, Ph.D master franchisee WSI pro ČR a SK

 

13,45 - 14,25 hod

Fenomén marketingu na sociálních sítí.

Výkonný marketing  - reklama ve vyhledávačích.

Zhodnocení a porovnání s dalšími reklamními možnostmi.

Ing. Radek Sakáč, PPClick, s.r.o

 

14,30 - 15,40 hod

Jak to upéct, aby to fanouškům opravdu chutnalo?

Zaměření na všechny sociální sítě s apelem na Facebook, důležitost provazby mezi jednotlivými nástroji (Facebook Fan Page, správa stránek, Facebook aplikace, PPC reklama na Facebooku).

Ing. Jan Podzimek, PRIA SYSTÉM, s.r.o.

 

15,40 - 16,10

Jak budovat důvěru ke značkám online.

Jak lidé reagují na značky v offline i online světě? Jak budovat důvěru k značkám online pomocí referencí, WOM, CRS, nebo sociálních sítí?

Praktické případy studií ze světa i z Česka -  jak nezůstat pozadu a přesvědčit zákazníky, aby zvolili právě vás.

Veronika Černá, social media specialist H1.cz

 

16,15 - 16,40 hod

Promujeme a spoříme s mobilními aplikacemi!

Jak lze  využít mobilní aplikace pro propagaci firmy, produktu, služby.

Možnost úspor za pomoci mobilních aplikací.

Ing. Martin Krkoška, PRIA SYSTÉM, s.r.o

 

Vstup na tento blok přednášek předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 250,- Kč.

Svou účast potvrďte rezervačním emailem na fuglickova@omnis.cz  do 20.9.2012. Po tomto termínu nemůžeme garantovat  volné místo v přednáškovém sále - platba na místě do vyčerpání kapacity.

Poplatek, prosím, uhraďte současně s přihláškou  na účet 35 - 7151160257/0100, variabilní symbol 624, specifický symbol  IČ účastníka