Brněnský SVĚT REKLAMY 2013 v novém!

16.09.2013 09:53

Proč přijít

SVĚT REKLAMY Brno 24. 9. 2013
VIII. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie

Co představí veletrh Svět reklamy?
     Veletrh návštěvníkům z řad firemní klientely i zástupcům reklamní branže poskytne možnost navázat kontakty s řadou kvalitních vystavovatelů z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie jako jsou např.: reklamní agentury, firmy zabývající se marketingovými službami, tiskárny, výrobci reklamních a dárkových předmětů, firmy z oboru velkoplošné reklamy, podpory prodeje, signmakingu, média  aj. Vystavovatelé zde představí horké novinky, nové nápady, seznámí návštěvníky s účinností svých médií a předají podklady a prospekty pro další využití.

Co je letos nového a jiného?
     Především je to nové místo konání – stěhujeme se do Wannieck Gallery – industriálního výstavního prostoru vedle oblíbeného obchodního centra Vaňkovka. Stěhování má důvod – především rozšíření konferenčních aktivit a souběžné konání nového veletrhu personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit. Máte ve firmě personalistu? Vezměte ho s sebou. Jste šéfem či majitelem firmy? Návštěvou získáte podněty a informace ze dvou klíčových oborů vaší práce.

Kdo jsou typičtí návštěvníci veletrhu?
    
Především jsou to marketingoví manažeři firem, ale i veřejných institucí, které ve  velkém rozsahu adresně zveme. Oslovujeme zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele. Patříte do některé ze skupin návštěvníků? Pak určitě přijďte!

Co mi návštěva veletrhu může přinést?
    
Seznámíte se s horkými novinkami, novými nápady, technologiemi, představí se vám nové firmy se svojí nabídkou, budete mít možnost pohovořit se zástupci médií. Reklama je dynamický obor a pořád se objevují novinky. Přehled o nich získáte nejlépe na veletrhu, na internetu najdete zboží nebo službu jen když víte, co hledat. Výsledkem návštěvy by měla být inspirace, jak obohatit nebo změnit firemní reklamu, a taška prospektů a kontaktů, kde tyto změny zadat či nakoupit. Jednou z myšlenek veletrhu je „Překvapte své zákazníky a konkurenci novou úspěšnou reklamou“.

Jaký konferenční program veletrh nabízí?
     Konferenční program je letos opravdu bohatý – bude se konat souběžně v 5 prostorách. Přehled najdete v sekci webu Doprovodný program. Konference na atraktivní aktuální témata jsou díky veletržnímu zázemí za zlomek obvyklých účastnických poplatků nebo i zcela zdarma – využijte této ojedinělé nabídky.

 Jaké jsou otevírací hodiny a jak se na veletrh dostat?
    
Prezentační veletrh Svět reklamy Brno se koná 24. září 2013 ve Wannieck Gallery vedle OC Vaňkovka. Parkování je možné na střeše obchodního centra. Otevírací hodiny jsou od 9 do 17 hodin.

 

Doprovodný program

SVĚT REKLAMY Brno 24. 9. 2013
VIII. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie

Trendy v grafickém designu

Vstup zdarma. Registrace - rezervace místa - probíhá přes portál Takeplace.

Garant - Unie grafického designu

Podrobnosti Registrace

Marketing na internetu a sociálních sítích

Celodenní konference.
Účastnický poplatek 800,- Kč bez DPH, 968,- Kč vč. DPH.

Registrace probíhá přes portál Takeplace s možností okamžité platby kartou nebo přes zálohovou fakturu.
Alternativně se lze přihlásit mailem na obchod5@omnis.cz nebo po telefonu 608 968 159.

Podrobnosti Registrace

Trendy, o kterých se mluví

Účastnický poplatek 240,-Kč bez DPH, 290,- Kč vč. DPH

Registrace probíhá přes portál Takeplace s možností okamžité platby kartou nebo přes zálohovou fakturu.
Alternativně se lze přihlásit mailem na obchod5@omnis.cz nebo po telefonu 608 968 159.

Podrobnosti Registrace

Konec prokrastinace živě

15,30 - 16,30 hod.

Účastnický poplatek 140,- Kč  bez DPH, 169,- Kč. vč. DPH.

Registrace probíhá přes portál Takeplace s možností okamžité platby kartou nebo přes zálohovou fakturu.
Alternativně se lze přihlásit mailem na obchod5@omnis.cz nebo po telefonu 608 968 159.

Podrobnosti Registrace

Netradiční reklama na tradičních místech

Vstup zdarma. Registrace - rezervace místa - probíhá přes portál Takeplace.

Odborný garant - časopis Signs & Promotion

Podrobnosti Registrace

 

Personal & Benefit Brno    24. 9. 2013
Veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod + konference o monitoringu Důvěřuj & Prověřuj

Veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod? To tu ještě nebylo.
     Ano, máte pravdu. Na Moravě se dosud nekonala veletržní a doprovodná konferenční akce zaměřená na personalistiku a určená personalistům a managementu firem. Přitom firem s 25 a více zaměstnanci je zde deset tisíc – a nejméně obdobný počet lidí má v kompetenci personalistiku. V Praze jsou obdobné akce zaměřeny na největší podniky a státní správu – cílíme i do segmentu středních a aktivních menších firem.

Jsem personalista – co mi návštěva přinese?
     Říká se, že o úspěchu firem ve 21.století rozhodne personalistika – blahopřejeme, máte perspektivní povolání. Současně všichni cítíme, že doba je velice turbulentní a přináší neustálé změny. I kdybychom chtěli, nenechají nás ustrnout v rutině a stereotypu. Každý odborník musí sledovat novinky v oboru, čerpat nové myšlenky a ty vhodné zavádět do praxe. A veletržní a konferenční prostředí je prostorem, který získávání informací a vstřebávání novinek velmi přeje. Žádného časopisu a zpravidla ani webové stránky se nemůžete zeptat na specifické detaily, nechat si poradit, co je vhodné pro vaše podmínky, seznámit se s novými lidmi – to umí jen osobní setkání.

Jsem ředitel nebo majitel střední či menší firmy – mám také přijet?
     Ano, určitě, a pro vás máme bonus – souběžně se koná tradiční veletrh Svět reklamy. Zde získáte i poznatky a novinky z oblasti reklamy a marketingu a spolu s personalistikou obsáhnete jednou návštěvou dvě klíčové oblasti každé firmy.

Souběžně s veletrhem jsou avizovány konferenční aktivity…
     Záměrně jsme nechali firmám z personalistiky prostor v tom, zdali se chtějí prezentovat výstavním stánkem nebo firemní konferenční prezentací – obojí má své přednosti. A zájem o přednášky a prezentace je v tomto oboru určitě větší než například ve stavebnictví – proto jsme z původně zamýšleného konferenčního pásma PERSONAL Café museli udělat PERSONAL Café I. a II. Vyberte si, co vás nejvíce zajímá, v sekci Doprovodný program.

Konference Důvěřuj & Prověřuj – o čem je?
     Tlak okolí na firmy je enormní a už není prostor ponechávat v organizační struktuře závětří nebo vatu. Management stále častěji uvažuje o určité formě monitoringu aktivit zaměstnanců a prevenci bezpečnostních rizik. Jak nešlápnout vedle, dodržet zákony a získat výsledky, o tom je konference o monitoringu zaměstnanců Důvěřuj & Prověřuj s velmi kvalitním obsazením a díky veletržnímu zázemí za zlomek obvyklé ceny – využijte toho! Více v sekci Doprovodný program.

Také prokrastinujete?
     Módní slovo prokrastinace se stalo elegantní výmluvou pro odkládání úkolů a důležité práce. Na závěr veletržního dne proto nabízíme přednášku autora bestselleru Konec prokrastinace  Petra Ludwiga – třeba vás inspiruje ke zlepšení sama sebe.

Těšíme se na vaši návštěvu, aktuální novinky sledujte na Facebooku: Personal & Benefit.

Doprovodný program

Personal & Benefit Brno    24. 9. 2013
Veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod + konference o monitoringu Důvěřuj & Prověřuj

Personal Café I

Vstup zdarma. Rezervace není potřebná. 

Podrobnosti

Důvěřuj & Prověřuj

Celodenní konference na téma Monitoring zaměstnanců.

Účastnický poplatek 1600,- Kč bez DPH; 1936,- Kč vč. DPH.

Registrace probíhá přes portál Takeplace s možností okamžité platby kartou nebo přes zálohovoufakturu.
Alternativně se lze přihlásit mailem na obchod5@omnis.cz nebo po telefonu 608 968 159.

Podrobnosti Registrace

Personal Café II

Vstup zdarma. Rezervace není potřebná. 

Podrobnosti

Koučovací zóna ICF

Účastníci veletrhu, využijte příležitost a vyzkoušejte si praktický přínos a hodnotu profesionálního ICF koučování v Koučovací zóně ICF, která je součástí veletrhu.

Rezervujte si daný čas u konkrétního kouče (proklikem na jméno požadovaného kouče):

Rezervujte si jenom jeden časový interval a v případě, že se nebudete moci účastnit konzultace, informujte nás mailem na obchod5@omnis.cz.

Podrobnosti

Konec prokrastinace živě

15,30 - 16,30 hod.

Účastnický poplatek 140,- Kč  bez DPH, 169,- Kč. vč. DPH.

Registrace probíhá přes portál Takeplace s možností okamžité platby kartou nebo přes zálohovoufakturu.
Alternativně se lze přihlásit mailem na obchod5@omnis.cz nebo po telefonu 608 968 159.

Podrobnosti Registrace

 

Na obě akce dodáváme moderátora.