Prezentační veletrh Svět reklamy PRAHA už 2.10.

30.09.2012 21:08

Na 5.ročník tohoto tradičního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie v prestižním pražském hotelu Diplomat letos dodáváme moderátora.

Více hledejte na www.omnis.cz

 

Doprovodný program veletrhu

sál Belveder - 1. patro

2. října 2012

 

9,30 – 9,50 hod

Etikety & štítky pro průmysl a marketing

Mgr. Martin Uhrinec, RATHGEBER, k.s. Bystřice nad Pernštejnem

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. blok  - REKLAMA S PŘIDANOU HODNOTOU

Vstup zdarma

-          Nízké rozpočty na reklamu s vysokou přidanou hodnotou kreativity.

-          Je možné v reklamní branži najít nové a neotřelé způsoby komunikace, které budou inovativní a zajímavé?

-          Hledáme nové komunikační kanály a nové způsoby šíření propagačního sdělení.

-          Nic není černobílé. Analog vs Digital.

 

10,00 - 10,10 hod

Úvod k tématu: Monika Hrubalová, Vyšší odborná škola publicistiky Praha, členka prezídia České marketingové společnosti

 

10,10 - 11,10 hod

 

Češi a reklama v roce 2012. Jak reklama ovlivňuje?

Výsledky výzkumu Češi a reklama prezentuje

Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., prezidentka České marketingové společnosti

 

11,15 - 11,55 hod

Crossmarketing aneb jak společnými náklady znásobit PR

Kreativita není o penězích - hledání nových cest

Michaela Zachová, CEO komunikační agentura EQUICom s.r.o.

Igor Hampl, Creative Director EQUICom s.r.o.

 

12,00 - 12,30 hod

Komunikace prostřednictvím analogových médií (tradiční vs digitální)

Václav Loubek, šéfredaktor časopisu Sign, Vydavatelství Economia

Vstup na tento blok přednášek je zdarma. Rezervujte si, prosím místo e-mailem na fuglickova@omnis.cz nebo sms 776 711 499. Kapacita přednáškového sálu je omezena

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2. blok  - MARKETING NA INTERNETU A SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Účastnický poplatek 250,- Kč.

13,00 - 13,40 hod

Budoucnost vyhledávání na internetu aneb jak uživatelé ovlivňují internetový marketing

Současnost přirozeného vyhledávání - proč je a bude důležité.

Od SEO (Search Engine Optimization) k WPO (Web Presence Optimization).

Význam optimalizovaného obsahu.

Milan Drbohlav, Ph.D master franchisee WSI pro ČR a SK

 

13,45 - 14,25 hod

Fenomén marketingu na sociálních sítí.

Výkonný marketing  - reklama ve vyhledávačích.

Zhodnocení a porovnání s dalšími reklamními možnostmi.

Ing. Radek Sakáč, PPClick, s.r.o

 

14,30 - 15,40 hod

Jak to upéct, aby to fanouškům opravdu chutnalo?

Zaměření na všechny sociální sítě s apelem na Facebook, důležitost provazby mezi jednotlivými nástroji (Facebook Fan Page, správa stránek, Facebook aplikace, PPC reklama na Facebooku).

Ing. Jan Podzimek, PRIA SYSTÉM, s.r.o.

 

15,40 - 16,10

Jak budovat důvěru ke značkám online.

Jak lidé reagují na značky v offline i online světě? Jak budovat důvěru k značkám online pomocí referencí, WOM, CRS, nebo sociálních sítí?

Praktické případy studií ze světa i z Česka -  jak nezůstat pozadu a přesvědčit zákazníky, aby zvolili právě vás.

Veronika Černá, social media specialist H1.cz

 

16,15 - 16,40 hod

Promujeme a spoříme s mobilními aplikacemi!

Jak lze  využít mobilní aplikace pro propagaci firmy, produktu, služby.

Možnost úspor za pomoci mobilních aplikací.

Ing. Martin Krkoška, PRIA SYSTÉM, s.r.o

 

Vstup na tento blok přednášek předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 250,- Kč.

Svou účast potvrďte rezervačním emailem na fuglickova@omnis.cz  do 27.9.2012. Po tomto termínu nemůžeme garantovat  volné místo v přednáškovém sále - platba na místě do vyčerpání kapacity.

Poplatek, prosím, uhraďte současně s přihláškou  na účet 35 - 7151160257/0100, variabilní symbol 625, specifický symbol  IČ účastníka.